Followers

Manusia berubah ...

Masa berlalu , pengalaman merubah diri kita .. memori , dugaan ... manusia akan berubah , selalu berubah .. sebabtu kita tak boleh nak judge orang berdasarkan perkara silam , masa lampau dia .. mungkin dulu dia seorang yg negatif , tapi sekarang positive .. dan mungkin dia positif , dan sekarang dia seorang yg negatif .. aku pun tak terkecuali .. kalau dulu, aku suka fikir yg positif je , sekarang banyak yg masuk semua fikiran yg negatif .. sifat merendah diri terlalu banyak dalam diri aku .. dugaan yg lalu , pengalaman lampau yg buatkan aku jadi mcm ni .. aku thu aku dah berubah .. kecewa aku yg dulu , jadikan aku mcm ni .. manusia yg terlalu merendah diri sampai tak nampak kelebihan sikit pun dalam diri aku .. sampai sekarang , kecewa aku masih tersisa .. masih berbekas .. tak dapat aku nak lupakan pengalaman pahit tu .. aku ni dalam tegas , ada sensitifnya jugak .. tapi pada orang yg aku sayang je .. bila entah aku nak jadi mcm dulu balik .. teringin nak jadi mcm dulu ...

No comments:

Post a Comment

-Hai , Assalamualaikum ..
-Tinggalkan comment anda disini ya ..