Followers

stresss !!!!!

i want to post about someone . but ...i cant upload his picture, so theres no story about him today .. but maybe next time :D ..


okay,cerita lain pulak .

haih .... dah berapa hari dah asyik gaduh je dengan dia , penat thu tak asyik gaduh je .. kalau sekali je takpelah, ni hampir setiap hari kud .. tapi walaupun selalu gaduh ,perasaan nak lepaskan dia tu takdelah ..cuma sedih je .. takdelah nak salahkan dia je kalau asyik gaduh ..salah aku paling banyak , tapi tak sedar.. ape punya orang entah ..hahaha .. kalau aku tak buat ape ape takdelah dia jadi lain.. haritu pelik jugak bila dia suka mintak maaf kalau ayat aku lain ke ape .. sebab selalunya dia ego ..mintak maaf pun ..sekali sekala je .. tapi haritu memang lainlah .. tak thu kenapa .. semalam pulak dia takde jadi mcm tu dah .. dia jadi ego balik , hahaha .. egolah kuat mana pun , aku tak kisah .. dah sayang, nak kisah ape lagi dah ..terim jelah .. hahaha ..

paling benciiiii ..... ada je yg menggedik dgn dia ..time dia tweet yg dia tak sihat , mulalah perempuan tu wish mcm mcm ! haih , menyampah aku baca ! tapi nak buat mcm mana ,lantakkan jelah .. orang dah banyak peminat kan ......... aku pun takdelah orang kata mcm tu .. woi , kalau nak caring sangat pergilah jadi makwe dia ! tergedik gedik.. hesh , menyedihkan betullah hidup mcm ni .. pahallah aku tak boleh rasa biasa je kalau ada orang chat atau tergedik gedik dgn dia ? seksa betullah .. eeiii !


dahlah , takde mood ! sakit hati .

No comments:

Post a Comment

-Hai , Assalamualaikum ..
-Tinggalkan comment anda disini ya ..