Followers

My feelings

Aku pernah , luahkan ape yg aku rasa dkt orang yg aku percaya .. harap diorang faham , tapi hampa ... diorang langsung tak faham .. bila dah jadi mcm tu , aku dah taknak dah luahkan ape yg aku rasa dkt orang lain .. biar aku tanggung sendiri takpe .. nak luah tu boleh , tapi kalau diorang faham tu takpelah .. tapi kalau diorang kata aku ni yg melebih ? Aku ni yg sebenarnya teruk , mcm mana ? Buat sakit hati kan ? Sekarang ni aku rasa sedih ke , kecewa ke , sakit hati ke aku diam je .. malas nak orang thu mcm mana perasaan aku yg sebenarnya .. malas nak bagithu .. diam lebih baik .. biar aku je yg tanggung .. aku rasa ape ape pun tu masalah aku .. bukan diorang ..

Satu lagi aku malas nak ambik thu lagi pasal benda yg boleh buat aku sakit hati .. benda tu dah jadi , lantaklah .. aku taknak fikir ape ape pasal tu , buat serabut fikiran .. buat stress aku ..buat aku sedih je .. aku taknak jadi mcm dulu , asyik sedih je .. benda ni buat aku jadi lebih matang .. kita happy ke kita sedih , keputusan dkt tangan kita .. kalau kau pilih untuk bahagia , kau akan bahagia .. jadi aku pilih bahagia .. aku taknak sedih sedih .. nanti aku yg menderita .. aku dah penat dah dgn semua ni ..

No comments:

Post a Comment

-Hai , Assalamualaikum ..
-Tinggalkan comment anda disini ya ..